dimarts, 9 de març del 2010

Enquesta sobre la Dansa, el meu HOBBIE!

Aquesta enquesta tracta sobre la Dansa en general. M'agradaria que la completesis si tens un moment, per tal de poder completar la meva investigació. Moltes Gràcies
Enquesta =)


Aqui podeu veure el tipus d'estils que els i agraden més a la gent, tant si són persones que en practiquen com no. Podem comprobar que el FUNKY és l'estil el qual predomina i en segon lloc tindriam el HIP-HOP i el BREAK. Crec que el funky a estat l'estil més escollit ja que és del que més se'n sent parla, tant pel carrer com pells medis de comunicació i gràcies als programes de televisió com FAMA.



En aquesta gràfica podeu veure que redomina la gent que té companys/companyes que practiquen la dansa com a un hobbie, encara que sembli un esport el qual es practicat per poca gent, podeu comprovar que aquesta afirmacio és erronea, ja qur en la gràfica i predomina la obció SI, es a dir que si que tenen amics que practiquen aquest art.


En la següent gràfica podem comprobar que la majoria dels enquestats coneixen una escola de dansa. Crec que és un fet evident ja que d'escoles de dansa n'hi ha bastantes. A Les Borges Blanques mateix ja en tenim una i si anem a lleida podem comprovar que n'hi ha una gran varietat. 


En la enquesta que veureu a continuació us mostra la opinió personal sobre quin espectacle aniria a veure si et regalessin unes entrades a algun d'ells. El que podem comprovar es que la majoria de gent prefereix anar a veure un campionat de hip-hop i a un festival de funky, estic mol d'acord amb aquestes dues opinions ja que aquests dos tipus d'esdeveniments són mol divertits i entretinguts, en canvi la dansa clàssica per anar a veure un espqctacle t'ha d'agradar molt perquè a les persones que no els agrada sel's faria mol pesat, havent dit aixó afegeixo que crecque els ballets són espectacles preciosos.


En aquesta gràfica podreu veure les enquestes contestades per dia, desde el primer dia que les vaig publicar fins l'últim dia.






La conclusió que he tret de fer aquesta enquesta és que la dansa és més coneguda del que jo creia. Abans de ferla estava segurissima que la gent li costaria respondre molt les preguntes ja que creia que no estaven assaventats del estils, espectacles etc. Pero en ferla me adonat de que la gen coneix prou be tots els aspectes de la dansa, aixó és un fet que m'agrada ja que el meu objectiu en fer aquest blog es que es fomentès la dansa al nostres país.

2 comentaris: