diumenge, 7 de març del 2010

La meva opinió sobre els milliors blogs de 4t d'ESO

Fent una ullejada per tot els blogs de 4t eso he pogut veure que hi ha blogs de tot tipus, n'hi ha sobre la dansa , sobre les motos, sobre el cinema i la música, sobre la natació la moda i molts més.
Els blogs que m'han interessat més són el blog de la Patrícia Padró per com difon els seus pensaments sobre la dansa i per la bona informació que explica en el seu blog, crec que esta molt treballat i es un blog entenedor que nomès entrar-hi ja t'agafen ganes de llegir-lo. L'altre blog que crec què és molt interessants és el de la Nerea Falcó, crec que sap  molt bé i coneix molt be l'esport del qual parla, es veu que és el seu hobbie de veritat i que ha posat interès en fer aquest blog.
El blog del noi que m'ha impressionat més a estat el del Dídac Sans només entrar-hi ja impacta per el fons i el contrast de les lleters sobre aquest, les fotografies que hi ha són  molt bones i els vidios també, crec que aquest blog està molt treballat i s'ha aplicat molt alhora de fer-lo, el que també és pot observar és que sap perfectament del que parla. I per acabar aquest article pudria dir que un blog el qual m'ha interessat moltissim per la seva temàtica és el de l'Erea Bresolí. És un blog que m'agadamolt la temàtica i els article, vidios i fotografies que exposa els trobo molt interessants i entretinguts.
En general m'han agradat tots els blogs, també n'hi ha alguns que no he nombrat aqui i crec que són molt bons!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada