dimecres, 10 de març del 2010

La meva vocació, la dansa


                                                      El Meu blog tracta sobre la Dansa.
La dansa és el meu hobbie desde petiteta, i ja que crec que puc aporta molta informació sobre aquest esport he decidit que el meu blog tacti sobre aquest tema.
En aquest intentaré informar a la gent de la dansa i del que és en realitat, perquè la majoria de gent no la valora.
Podreu participar en algunes activitats com són algunes entrevistes online en les cuals podreu expresar la vostra opinio sobre la dansa.
També es pot trobar algunes pàgines webs relacionades amb la dansa, pàgines webs d'escoles,  galeries fotogràfiques i moltes més.
El meu objectiu és que la gent que visiti el meu blog comensi a coneixer de fons la dansa i tota la seva varietat d'estils i que comensin a sentir interès per aquesta.
Així que us invito a visitar-lo i espero que el disfruteu igual que el disfruto jo, ENDAVANT!!
Aqui podeu veure una fotografia del meu grup de FUNKY!

4 comentaris:

  1. Holaa arii!
    molt bona la foto! jeejej
    avui si ni fem te les passaré i podràs penjarles al teu blog!
    a reveure!

    ResponElimina
  2. cariii m'ancante la foto que has posatt i com te quede el blogg :) testimooooooo

    ResponElimina
  3. Es molt interesant el teu blog i tens moltes coses ficades.

    ResponElimina